HTML

Kalandok Finnisztánban

Finnországi hétköznapok modoros stílusban.

Friss topikok

Linkblog

21.
február

Szófelhő

Aropa  |  1 komment

Ma is tanultam valami hasznosat, íme:

Wordle: Leggyakrabban használt szavakl

 

 

 

 

 

A leggyakrabban használt 25 szó az eddigi bejegyzésekből. Gyanús nekem az a halászlé, de azért érdekes, nem? Úgy értem, nem ez, hanem ez a kis játékszer.  

A halászlére most ráerősítek:

 

- Te, mi ez a halászlé dolog? 

- Hátt(ő)..t.t..? 

(Halászlé reggel: Én akarok lenni)

 

 Hírek

 - Meg nem erősített hírek szerint holnap érkezik a kanapénk. A hányatott sorsú bútordarab története eddig nem kapott nyilvánosságot, de azt egy külön bejegyzésben szeretném leírni. Újabb ok, hogy miért vásárolj a hülye nevű bútorairól és 100 forintos hot-dogjáról híres svéd áruházban (mást azért nem írok mert ez nem a milliomosblog).

- Már egy hónapja íródik a finn alkohol(izmus)ról szóló poszt, valahogy sehogy sem akar elkészülni.

- Hetek óta nem volt -15 C-nál melegebb. 

- A néha fel-felbukkanó kínai diáklány a múltkor nem tudta, melyik a nyugati irány. ("Wait, which is west? - The left hand side - Okay, now I kow it!"). Kínában nem tanítják hol van nyugat. Vajon Észak-Koreában tanítják, hol van dél? 

 

 

 

 

 

Címkék: finn finnország szófelhő

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://finnisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr392676910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vilagi3 2011.03.01. 21:36:00

Elottem van eszak, hatam mogott del... stb... mekkora hulyeseg, es kis koromban el is hittem :-)
süti beállítások módosítása